rotzooi in Firefox
HWtn
2013-04-02 17:47:30 UTC
Regelmatig als ik in Firefox iets aan klik gaat er een 2e venster open met
één of ander spam. Bij voorbeeld:
Microsoft certified partner. Uw PC levert slechte prestaties.... download
het reparatiewerktuig.
Of:
Verbeter je syteemprestaties..... Download....RegClean Pro.
Of iets dergelijks.
AVG, Malwarebytes en Super antispyware laat ik regelmatig lopen.
Wat zou dat kunnen zijn?
Met dank,
HWtn
Andre , PE1PQX
Gebruik je ook de FF plugin 'AdBlocker'?? werkt als een tierelier!
s|b
2013-04-02 20:10:13 UTC
Post by Andre , PE1PQX
Gebruik je ook de FF plugin 'AdBlocker'?? werkt als een tierelier!
Je bedoelt Fx en Adblock Plus. (?)
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
s|b
2013-04-02 20:13:07 UTC
Post by HWtn
Regelmatig als ik in Firefox iets aan klik
Wat 'iets' ? Geef eens een URL. Gebeurt dat altijd met die URL?
Post by HWtn
[...]
Heb je Fx wel ingesteld om pop-ups te blokkeren?
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
H2O NH3
2013-04-03 07:44:30 UTC
Post by HWtn
[...]
Dat betekend dat er nog een sessie open is die telkens ingeladen wordt.
Die sessie sluiten, hierna is het "probleem" weg totdat je weer eens een
site bezoekt die stiekum een extra sessie opent;-))
HWtn
2013-04-03 10:35:13 UTC
snip
Post by s|b
Post by HWtn
Regelmatig als ik in Firefox iets aan klik
Wat 'iets' ? Geef eens een URL. Gebeurt dat altijd met die URL?
Post by HWtn
gaat er een 2e venster open
Bij voorbeeld, je zoekt met Google "AdBlocker". Nadat je die gevonden hebt
klik je er op.
De URL is dan "https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/adblock-plus/",
maar je opent "Download....RegClean Pro".
Na adblocker toegevoegd te hebben lijkt het beter. Bedankt,
HWtn.
s|b
2013-04-03 18:36:41 UTC
Post by HWtn
[...]
???

Je bedoelt: Adblock Plus.
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
Andre , PE1PQX
2013-04-04 15:37:00 UTC
Post by s|b
Post by Andre , PE1PQX
Gebruik je ook de FF plugin 'AdBlocker'?? werkt als een tierelier!
Je bedoelt Fx en Adblock Plus. (?)
Jups.. AdBlock plus 2.2.3.

b.t.w.: Fx??
s|b
2013-04-04 18:28:44 UTC
Post by Andre , PE1PQX
Post by Andre , PE1PQX
Gebruik je ook de FF plugin 'AdBlocker'?? werkt als een tierelier!
Je bedoelt Fx en Adblock Plus. (?)
Jups.. AdBlock plus 2.2.3.
b.t.w.: Fx??
Idd, Fx. Dat is al jaren zo.

<https://www.mozilla.org/en-US/firefox/releases/1.0.6.html>

| 8. How do I spell Firefox? How do I abbreviate it?
|
| Firefox is spelled F-i-r-e-f-o-x - only the first letter capitalized
| (i.e. not FireFox, not Foxfire, FoxFire or whatever else a number of
| folk seem to think it to be called.) The preferred abbreviation is "Fx"
| or "fx".

Dit was nadat ze de naam (opnieuw) veranderd hadden van Firebird naar
Firefox. In latere releases is deze uitleg niet meer terug te vinden.
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
Andre , PE1PQX
2013-04-07 12:17:40 UTC
Post by s|b
Post by Andre , PE1PQX
[...]
Ah.. duidelijk TNX.

Als ik firefox afkort gebruik ik 'FF'..
maar goed, als het maar duidelijk is, toch?
s|b
2013-04-07 16:23:50 UTC
Post by Andre , PE1PQX
Post by s|b
[...]
Als je het over Final Fantasy hebt is het allemaal ok. ;-)
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
Pleerol
2013-04-07 16:26:29 UTC
Post by s|b
Post by Andre , PE1PQX
Post by s|b
[...]
Fast Forward is ook wel een heel bekende.....
--
groeten, pleerol (pleelol, in het Chinees) :-)
Iedereen heeft gelijk, want niet iedereen IS gelijk.
Meer spreuken: http://members.home.nl/pleerol
s|b
2013-04-07 17:47:22 UTC
Post by Pleerol
Post by s|b
Post by Andre , PE1PQX
Als ik firefox afkort gebruik ik 'FF'..
maar goed, als het maar duidelijk is, toch?
Als je het over Final Fantasy hebt is het allemaal ok. ;-)
Fast Forward is ook wel een heel bekende.....
Nu ja, ik moet wel toegeven "fx" was voorheen ook wel bekend als
"effects". En er zijn nog wel andere mogelijkheden:
<http://www.acronymfinder.com/fx.html>
--
Ik usenet, dus ik ben.
<http://www.briachons.org/>
[...]